Thursday, April 06, 2006

無記記者發緊夢乎?

今日跟「k隆星人」去參加骨髓基金的聚會。我當然係二仔底死跟,諗住有餐食嘛。至於「k隆星人」就係諗住見吓佢個位受助人,因為佢地從未見過面。

「k隆星人」係2004年捐了兩次骨髓俾同一個受助人,不過他的受助人在兩次手術之後都不能夠生出自己的骨髓,要找來另一位捐贈者做第三次手術才成功,而這位捐贈者亦都是個男的。受助人在台上透露她一眼就找得到第二位捐贈者,原因是磁場云云。(另有渠道說,她接受了第三次手術之後,體毛濃密了很多,所以她直覺對方是一位體毛多的人,所以一眼就找到了。) 在場人仕都清楚她講的那位是第二位捐贈者,不是「k隆星人」。不過,當我們看到無記六點半新聞時,我差點跌低。因為那段訪問經過剪輯之後,受助人講緊她一眼就知道誰是捐贈者時,畫面出現的係「k隆星人」,吓,VO仲要係主持問緊受助人:「你知到係佢係因為佢靚仔?」。吓,我靜了二秒之後,忍唔住爆笑了出來。對不起,「k隆星人」,說句真心話係「k隆星」度「k隆星人」都算係靚仔,不過同地球人比,對方係一位昂藏六尺的運動型地球人士...咁就...無記記者當時係發緊夢定係遊緊雲呢?

4 Comments:

Blogger Dor said...

我即刻上網睇番段新聞, 哦, 原來發夢者就係上緊位o既"靚女"記者, 郭詠琴是也。
我今朝睇報紙都見到呢段新聞, 仲有「k隆星人」o既訪問, 不過佢有似有d怪你唔體諒喎... (哈哈, 係度煽風點火添...)

11:17 PM

 
Blogger Tofu said...

你係邊張報紙見到?我睇過生果日報同明報,我睇唔到那裡有講過我唔體諒喎。我想你係講緊都市日報啩?!那個報導寫我知道佢要捐第二次問佢「又要捐?唔捐得唔得?」。其實,這是正常人的反應,作為妻子的擔心又可是三言兩語可以講得清,手術後要照顧佢的責任又豈只是幾篇報導可以寫得明白?

12:45 AM

 
Blogger cm said...

來者何人?竟敢「煽風點火」?
哈哈,其實報紙寫的真不能照單全收啊(可問問你老公, heehee),我老婆佢無唔體諒我,她支持我捐,但又忍不住會擔心我,只是報章報導時選擇的角度及寫法令人以為我責怪家人不體諒就認真冤枉了。以昨晚無線新聞的例子更對另一位捐髓者不公平(哈哈,被指靚仔的應該是他啊!)
還有,有報章寫我三十歲,你猜是我報細數還是有記者認為三十多歲跟三十歲沒有分別,又抑或有人打漏個「多」呢?

12:51 AM

 
Blogger Tofu said...

keroro...我想講,我以你為榮!TAMAMA

1:41 AM

 

Post a Comment

<< Home