Tuesday, March 14, 2006

玫瑰蓮子羹



今晚做了玫瑰蓮子羹給"k隆星人"吃。我是跟著黃雙如的食譜做的。"k隆星人"的評語是:「味道不錯, 玫瑰味很濃。」哈哈,廚藝又進步了,我果然是一個天才!!
大馬士革玫瑰糖雖然很貴,200g售45元,不過物有所值。此糖的玫瑰味很幽香,加入蓮子羹中,令到蓮子羹有陣飄逸的花香。不過做這個甜品很花功夫,要逐顆蓮子看清楚,如果有未去心的,就要剔走,否則蓮子會很苦。不打緊,"k隆星人"說好吃嘛!

6 Comments:

Blogger cm said...

天才果然是...大馬士革玫瑰糖
kerokerokerokero

12:40 AM

 
Blogger cm said...

好食好食kerokerokero
如果我越食越肥...咁點樣侵略地球呢?kerokerokerokerokero

12:43 AM

 
Blogger Tofu said...

車,「軍曹生」係識得砌Gundam之嗎,有諗侵略地球咩??Tamatamatama...

12:50 AM

 
Blogger Dor said...

我都想試試呀, 有機會乎?

3:52 PM

 
Blogger Tofu said...

好呀, 下次整俾你食呀!!

11:42 PM

 
Blogger cm said...

唔...我會預備生死狀一份...哎呀,我被襲擊呀...............

1:15 AM

 

Post a Comment

<< Home