Wednesday, March 29, 2006

酸排骨by排骨孫


今晚學做菠蘿咕嚕肉。上星期天回娘家吃飯,特地請媽媽教我做這味餸。這個菜是我婆婆的撚手小菜,小時候她常做給我們吃。每當我們問婆婆今晚吃什麼時,她最鍾意將「酸排骨」倒轉講成「排骨酸」。「今晚吃排骨孫!」-吓?食排骨孫,即係食邊個孫呢?我婆子有好多個孫喎。
不過我常想嗰個排骨孫應該係我細佬,係得佢細個時瘦到見排骨。(我自細都幾好肉地 -_-''!) 雖然今晚的咕噜肉味道不錯,不過跟婆子的咕嚕肉比,還是她的最好吃!懷念已不在的婆子。

4 Comments:

Blogger cm said...

由於老婆的「後繼版」酸排骨非常好味(嘻嘻,好肉地),我又食了兩碗半飯(導致飯煲裡一粒飯都無,被我清埋),減少食量的大計要延期了...

12:32 AM

 
Blogger Dor said...

呢味餸都係我的致愛, 但從未想過去學。
一來難度高, 二來有"陰影" (詳情見面才談), 真想嚐你的手勢。

12:53 AM

 
Blogger Tofu said...

好吖,搵日你放假到我家,我做飯!

2:33 PM

 
Blogger cm said...

"陰影"...究竟是什麼?

12:44 AM

 

Post a Comment

<< Home