Sunday, May 07, 2006

藍莓芝士餅 ENCORE、ENCORE 再ENCORE!

昨天,一日之內食了三款藍莓芝士餅。兩個是HOME MAKE,一個是買的。

HOME MAKE 的兩個其中有一個是我做的,一個是「SOLER」做的。 「SOLER」就是“昂藏六尺的運動型地球人士”(請參考本人四月六日-無記記者發緊夢乎? 那篇日誌)。一個靚仔,鍾意運動,已經連續捐血二十八次(熱心助人~噢),又識整蛋糕同小手藝,仲要自稱單身!!!姊妹們,難道妳們都瞎了眼!!!因為貪食的原故,我竟然忘記影低佢...個藍莓芝士餅。而另一個買的藍莓芝士餅就在一個舊舊同事的新居食的。

先講返我做的那個藍莓芝士餅,因為上次「k隆星人」無得食,今次做一個俾佢補數。吸收上兩次作戰的經驗,今次我將忌廉、CREAM CHEESE同糖分開打,做出來的藍莓芝士餅比起上兩個都要挺身。(參考了港台網頁-美味 DIY http://www.rthk.org.hk/elearning/dessert/) 好嘢!!

 
而有幸食到「SOLER」親手做的藍莓芝士餅是因為...「幸福俏護士安妮」請我和「k隆星人」、仲有「SOLER」同「SOLER」的朋友去她屋企作客。佢老公親自下廚煮西餐!!!依家D男士不單只出得廳堂,還入得廚房!多謝你們的款待,牛排好食...hee hee!!!仲有呀,原來「幸福俏護士安妮」同老公喺寄居係史諾比王國!!以下只是部份的史諾比藏品!下次我見到史諾比,一定會通風報訊!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home