Monday, May 01, 2006

得咗!!!

昨天晚上是金牛們生日派對(三個加埋成百歲 -_-''),又係我整蛋糕的好機會,咭咭咭...

經過上次「失敗小 PINK CAKE」的教訓,今次我做蛋糕時特別小心,避免忘記或落多配料,整的時候用紙同筆記低用過的材料(好似「黑玫瑰對黑玫瑰」嘅「飄紅」咁 -_-''),經過一輪大作戰,凍藍莓芝士蛋糕終於...完成了。

當晚有份食的「死士們」的評語是:「都幾好食嘅...」。如果「死士們」怕當面講評語,可以留言給我,如果唔係...下次再整個差不多嘅俾你哋食呀!!而自己的評語係好食過小PINK CAKE喀!!!

不過今次無留俾「k 隆星人」食,下次再整過你食啦~
(*「k 隆星人」的食前評語-無美感... -___-)

還有謝謝「死士們」的禮物啊!

5 Comments:

Blogger Dor said...

個樣都ok呀, 不過唔知味道係點, 因為我無份食... :(

12:06 AM

 
Blogger chloe said...

我係死仕之一......我還活著!

味道和外表都可以....不過可以實就更好啦.

努力呀.....亞媚!!!

6:06 PM

 
Blogger Tofu said...

好...再整俾你食啦...死士

11:14 PM

 
Blogger cm said...

哈哈哈哈!我 K 隆星人都未出事,死士又點會有事呢?

11:57 PM

 
Blogger Tofu said...

Chloe...撞鬼你...爆我中文名...

12:44 AM

 

Post a Comment

<< Home