Thursday, April 27, 2006

中左"頭"馬!!!

今年生日剛剛碰巧是愛彼錶女王盃。因為「k隆星人」可以預訂貴賓廂房,而我亦從未試過係馬場睇馬兼食飯,所以今年我們倆就去了沙田馬場了。至於食物的質素-不提也罷,實在是普通過普通,麻麻地過麻麻地。不過見到在場人仕那種聚精會神,好似考緊會考一樣,就明白何以食物的質素是這樣了。(你煮龍肉都係食唔到咩味架啦!)不過,都叫做見識下,可以食食吓野,出去下注。我都有買吓,貼中了第六場的頭馬,不過由於「k隆星人」俾咗兩隻山埃心水,我買的三重彩就泡湯了,大嗱嗱無咗三十元,加上買了兩張三T,總共無咗五十大元,賭馬都唔好玩既。
(如果俾靚女舊同事「糖糖」知道我買馬,實鬧死我...-_-'' )

不過,註定我係要中馬的。當我同「k隆星人」想離開馬場時,發現喺地下有多個遊戲攤位,我玩擲豆袋遊戲時連中三元,真係俾我中咗〝馬〞仔擺設。






1 Comments:

Blogger cm said...

~~做隻出色的馬仔~~

11:59 PM

 

Post a Comment

<< Home