Tuesday, January 15, 2008

越食越肥、越食越肥~

今晚再磅,體重再創產後新高-128.8磅﹗無眼睇… 唯有坐完月才減磅吧﹗

我只能感激陪月的手勢太好,每天都有好味道新菜色;亦要多謝媽媽買的青邊鮑、鹿茸、花膠等等;還有爸爸的大花蝦。

真不知如何報答他們。真的要感謝神,有這麼關心我的雙親。



非常鮮味的鮑魚花膠燉烏雞。我仲加了慧慧、偉棋、子威、小雲送的即食龍鳳燕窩。 你地對我太好了。身體復原之後,請你地食大餐呀﹗



還有鹿茸燉羊肉 \(^0^)/

3 Comments:

Blogger cm said...

打破埋我「食極唔肥金剛不壞之身」,我已經重左5磅喇!

11:58 PM

 
Blogger trumpet wing said...

貴夫人,你連薑醋都未食得,鹿茸燉羊肉會唔會太補呀? :p

11:06 AM

 
Blogger Tofu said...

唔理得咁多啦,最緊要食 :p

1:51 PM

 

Post a Comment

<< Home