Friday, December 01, 2006

My Christmas Wish List

聖誕節又來了﹗這麼快又一年,多可怕﹗自己依然是"兩袖清風"的老模樣,實在令人 =_=。
還是如「愛心」所言︰「老舉埋年」(歇後語 ︰算x數啦﹗) 。弊﹗跟得壞人多,越來越粗魯。

我想要︰
1) 焗爐
2) 22吋電腦 Wide Screen Monitor
3) 新的PDA
4) 真空煲
5) 學車
6) 還有....

慾望太多,人工太少。神啊,我還是要份人工高一點的工作吧

6 Comments:

Blogger chloe said...

果然係跟得壞人多, 都唔知你去邊度學埋個D粗話... 睇左都唔明!!!

其實這張wish list上面的東西,在你以往有一份固定工作時又不見你去買....換言之這些物質根本就可有可無了.

倒要認真學懂真惜和知足....實際些!!

5:59 PM

 
Blogger les said...

3)新的 PDA?

我想到的是下星期你有新的 DPA!

10:06 PM

 
Blogger Tofu said...

頂...我其實好怕做DPA。
我唔想被人請飲咖啡…

11:58 PM

 
Blogger Tofu said...

方包,你的邏輯有問題﹗
Wish list 是今年Christmas 的wish list,你沒有看標題嗎?
還有,一份固定的工作對我來說是很久的事了。=_=

12:03 AM

 
Blogger les said...

你又講粗口,咁你d朋友會知道我有份o架!

9:31 PM

 
Blogger Tofu said...

其實,我都間唔中會跳下線…
尤其是有D人叫我做嘢嘅時候﹗

12:35 AM

 

Post a Comment

<< Home